Sunday, October 26, 2008

Gwen m'avait gentillement brode une enveloppe a ma demande, afin de decorer mon stand pendant mon salon. Elle a brode un modele de C mon Monde, c'est le matin.
Pour la remercier, je viens de lui envoyer un coussinet en points speciaux, elle les adore, brode en 1/1. Ce modele est un free que j'ai trouve sur le web, je ne sais plus ou...
Merci encore Gwen.

Before the Stitching Jubilee, I asked Gwen if she could make a mail art for The Thread Basket so I could display it on my booth. She stitched a C mon Monde design, c'est le matin. The mail art have been looked at a lot, ladies wouldn't believe it traveled from France.
To thank Gwen, I stitched a small pillow 1 thread over 1 (at least 3 inches each side) with special stitches. Gwen loves special stitches. This design is a free I found on the web somewhere...don't remember where thus!
Thank again Gwen.
Mail Art for The Thread Basket


For Gwen

3 comments:

Florence said...

est superbe ce coussinet !!!

Anonymous said...

Comme d'hab c génial, dommage que tu ne saches pas où tu as trouvé le modèle car il est magnifique.
biz

Anonymous said...

il est superbe et il est bien arrivé....
te fais de gros bisous et merci encore pour cette belle surprise...
gwen