Wednesday, October 27, 2010

Un petit tout mignon pour l'automne...decidement je suis en forme. Il faut dire que jusqu'a maintenant je passais mes automnes a ramasser les feuilles. alors que cette annee, si peu de feuilles a ramasser que j'ai plein de temps pour broder.
Pour l'automne, un petit whimzi de Just Nan.Another little thing for fall! All the years I lived in PA, I barely had time or wanted to stitch fall design for the reason I was spending my days picking up leaves. So fall was not my favorite time. Now it's different, not many leaves to pick...in 2 hours I'm done...so I have time to stitch fall theme!!!! And all these fall colors are pretty, aren't they?
Autumn little whimzi from Just Nan.




2 comments:

sandy said...

Coucou Valérie, merci pour le paquet d'halloween, désolée mais je l'ai reçu samedi et depuis 3 jours pb de net, le réparateur est venu changé un boitier sur l'arrivée téléphonqiue de la maison, merci merci encore tu es géniale.
Grocs bisousssssss.
Ma vcopine Naths m'a oofert le grille Christmas je la commence bientôt, on va la faire en sal à nous 2

Anonymous said...

just so cute !! I love fall , and not just because we share a name ! the colors inspire me to stitch for christmas !